Produkcja filmowa

Spoty i filmy reklamowe

Spoty inaczej filmy reklamowe to jedne z najważniejszych elementów marketingu. Są one odpowiedzialne za przekazanie kluczowych informacji o produkcie lub usłudze, a także za budowanie wizerunku marki. W ostatnich latach produkcja spotów i filmów reklamowych stała się bardziej profesjonalna i kreatywna. Obecnie można spotkać się z coraz większą liczbą ciekawych i innowacyjnych pomysłów.

Produkcja Filmowa

Scenariusz & Scenografia

Posiadamy własny dział kreatywny który przygotuje wraz z tobą emocjonujący i wciągający scenariusz twojego filmu reklamowego a następnie narysuje storyboard  zawierający wszystkie ujęcia krok po kroku

Nasi scenarzyści dobiorą wraz z Tobą odpowiadającą scenografię dla twojego spotu reklamowego, lokację (obiekty i miejsca zdjęciowe) a także przeprowadzą casting wybierając odpowiednich aktorów do poszczególnych scen.

Produkcja filmowa

reklamy animowane

Jesteśmy ekspertami w tworzeniu reklam animowanych, animacji 3D / 2D, Explainer Video oraz efektownych przejść specjalnych. Współpracujemy z znanymi twórcami i rysownikami.

Posiadamy również własny dział kreatywny który może przygotować dla Ciebie storyboard scena po scena

Produkcja Filmowa

Emisja w telewizji i radio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquet id tincidunt quis vel auctor. Ut at pulvinar at faucibus. Imperdiet commodo lacinia mauris nibh elementum nec nulla vel. Elit senectus a mauris vel laoreet dictumst ipsum ornare turpis. Est justo.
Interdum pellentesque morbi nam etiam lacus. Id odio consectetur leo ac scelerisque pellentesque metus, sed vitae. Faucibus laoreet eget tortor, lobortis maecenas luctus arcu, amet.
Spoty i filmy reklamowe

skontaktuj się i uzyskaj wycenę:

/Q&A/
Najczęściej zadawane pytania

Najprościej rzecz ujmując, jest to krótki film reklamowy, wyświetlany pomiędzy programami telewizyjnymi albo w trakcie ich trwania.

Wraz z rozwojem Internetu i platform typu YouTube, spoty reklamowe wyświetlane są również w trakcie oglądania vlogów, teledysków, czy występów artystycznych, dostępnych w przeznaczonych do tego serwisach internetowych. Co więcej, spoty reklamowe często umieszczane są także w tak zwanych „wyskakujących okienkach”, czyli inwazyjnych reklamach, uruchamiających się automatycznie przy odwiedzeniu danej witryny internetowej.

Przeciętny czas trwania spotu reklamowego to około pół minuty. Oczywiście istnieją również spoty znacznie krótsze, jak i dłuższe. Powszechnym zjawiskiem jest tworzenie kilku wersji tej samej reklamy, o różnym czasie trwania.

Reklamodawcy płacą stacjom telewizyjnym i serwisom internetowym za każdą sekundę trwania spotu reklamowego, dlatego niejednokrotnie decydują się na emisję skróconej wersji. Taki zabieg najczęściej stosuje się, w przypadku spotów wyświetlanych bezpośrednio przed filmem.

Jeśli potrzebujesz spotu reklamowego promującego twój produkt lub usługę, postaw na współpracę z profesjonalistami.

W Platinium Media jesteśmy w stanie stworzyć unikalny spot, wedle twojej wizji i potrzeb. Posiadamy własne studio nagraniowe zlokalizowane w Warszawie, a także wysokiej jakości sprzęt, niezbędny do realizacji reklam, czy teledysków. Dysponujemy również green boxem, dzięki czemu możesz zrealizować nawet najbardziej nietypowy pomysł, bez konieczności opuszczania studia. W procesie postprodukcji możemy zamienić zielone tło na bezkres kosmosu albo pustynne stepy. Ogranicza nas tylko wyobraźnia!

Nasza ekipa wyróżnia się kreatywnością i doświadczeniem w branży filmowej, dlatego decydując się na skorzystanie z naszych usług, uzyskasz unikalny materiał reklamowy. Ponadto, posiadamy specjalistów od montażu, którzy połączą wszystkie elementy w całość, dzięki czemu uzyskasz unikalny i skuteczny spot reklamowy.

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, jednak istnieją pewne aspekty, które odgrywają kluczową rolę w powodzeniu spotu reklamowego.

Z pewnością jednym z nich jest zainteresowanie odbiorcy twoim spotem. Nie ważne w jaki sposób, ważne, żeby przyciągnąć jego uwagę, a następnie, co jest znacznie trudniejszym zadaniem, utrzymać zainteresowanie odbiorcy do końca reklamy czy też filmu korporacyjnego.

Kolejną istotną sprawą jest dobór odpowiedniej ścieżki dźwiękowej. Muzyka w spocie reklamowym, w znacznym stopniu określa jej konwencję. Dźwięki muzyki poważnej w reklamie luksusowej marki samochodu, wywołają u odbiorcy zupełnie inne emocje i odczucia, niż piosenka dla dzieci wkomponowana w spot promujący lody na patyku. Muzykę można stworzyć na potrzeby danej reklamy lub skorzystać z już istniejącego utworu (w tym przypadku będziesz musiał uzyskać licencję). Wkomponowanie w spot reklamowy powszechnie znanej piosenki (lub przerobienie jej na potrzeby reklamy) z pewnością przyciągnie uwagę wielu odbiorców.

Równie ważne jest określenie targetu, do którego reklama ma trafić. Część produktów ma przeznaczenie uniwersalne i można je reklamować na wiele sposobów. Na przykład usługi telekomunikacyjne. Korzystają z nich wszystkie grupy społeczne, więc tworząc spot reklamowy dotyczący tej branży, można przyjąć, że trafi do ogółu społeczeństwa. Inaczej sprawa wygląda, jeśli reklamujemy chociażby środki do higieny intymnej dla kobiet, czy perfumy dedykowane mężczyznom. W takich sytuacjach należy wykreować spot reklamowy z myślą o sprecyzowanej grupie odbiorców.

Pamiętaj, że reklama oddziałuje na podświadomość odbiorców. Jej zadaniem samym w sobie nie jest sprzedaż produktu. Dobry spot reklamowy powinien zaintrygować konsumenta i sprawić, aby uwierzył, że twój produkt, czy usługa są dla niego absolutnie niezbędne!

Żyjemy w erze postępującej cyfryzacji. Każdego dnia, zewsząd jesteśmy atakowani niezliczoną liczbą bodźców. Taki stan rzeczy ma ogromny wpływ na odbiór i zapamiętywanie treści przez ludzi. Większość osób nie będzie zainteresowanych przeczytaniem artykułu na temat twojego produktu, nieważne jak bardzo będzie wciągający i merytoryczny. Co więcej, pokaźny odsetek ludzi nie zwróci uwagi na krzykliwy, kolorowy baner, który wyskoczył im na środku witryny internetowej. Zignorują go i przejdą dalej.

Spoty reklamowe to zupełnie inna forma trafienia do konsumenta. Forma audiowizualna przemawia do ludzi jak żadna inna. Doskonale widać to na przykładzie vlogów, które praktycznie wyparły klasyczne, pisane blogi tematyczne. Platformy takie jak YouTube pękają w szwach od kanałów poświęconych gotowaniu, podróżom, czy rozwojowi osobistemu.

Rozwój Internetu sprawił jednocześnie, że do emisji spotu reklamowego nie potrzebujesz niebotycznych pieniędzy, jak ma to miejscu w przypadku reklam emitowanych w stacjach telewizyjnych (szczególnie tych najbardziej popularnych). Co więcej, teraz możesz umieścić swoją reklamę tylko na kanałach i witrynach, które są powiązane z twoim produktem lub usługą. Dzięki temu jesteś w stanie zaoszczędzić i trafić do sprecyzowanego grona odbiorców jednocześnie.

Inwestycja w spot reklamowy, to również inwestycja w prestiż twojej marki. Dzięki reklamie klienci łatwiej utożsamią się z twoją firmą. Szczególnie jeśli opatrzysz ją chwytliwym hasłem reklamowym lub muzyką, która zapadnie w pamięć odbiorców. Przeczytaj, proszę te zdanie: dłuższe życie każdej pralki to… A teraz powiedz szczerze, słyszysz w głowie tę charakterystyczną melodię, prawda?

Filmy promocyjne, korporacyjne i spoty reklamowe mają ze sobą wiele wspólnego, jednak nie są tym samym.

Przede wszystkim film promocyjny jest zazwyczaj znacznie dłuższą formą niż spot. Ponadto, filmy reklamowe odnoszą się najczęściej do całej marki, jej historii i wizerunku albo konkretnych zjawisk czy zachowań występujących w społeczeństwie. Spoty reklamowe są natomiast skierowane na konkretny produkt lub usługę.

Filmy promocyjne są zazwyczaj tworzone z myślą o umieszczeniu ich w Internecie. To medium pozwala na znacznie większą swobodę niż telewizja. Zarówno w kontekście czasu trwania produkcji, jak i treści w niej zawartych.

Reklamy, szczególnie te telewizyjne, są często utożsamiane z wielkimi korporacjami i popularnymi markami, które odgrywają kluczowe role w swoich branżach. Jednak wraz z rozwojem technologii, stworzenie własnego spotu reklamowego jest w zasięgu ręki, także mniejszych przedsiębiorców.

Dostępność sprzętu do realizacji spotów reklamowych, możliwość wynajęcia studia na godziny i rozwój prywatnych firm takich jak Platinium Media, zajmujących się realizacją filmową wpłynęły na upowszechnienie się tej usługi. Jeśli dodamy do tego wciąż postępujący rozwój Internetu, mamy kombinacje, która sprzyja mniejszym firmom.

Nie potrzebujesz ogromnym zasobów finansowych, aby stworzyć spot reklamowy, który będzie promował twoją markę. Najważniejszy jest dobry produkt lub usługa i nieszablonowy pomysł na jego promocję. Odezwij się do nas, bardzo chętnie pomożemy ci stworzyć unikalny spot, który wniesie twoją firmę na wyższy poziom!

Koszt realizacji reklamy animowanej zależy od rodzaju animacji, długości trwania oraz czynników dodatkowych (np. prawa do muzyki czy zdjęć w przypadku korzystania z stocków). Podstawowa wersja reklamy animowanej zaczyna się od 6500 PLN

Koszt emisji spotu w telewizji zależy głównie od długości reklamy, pory wyświetlania i ilości jej powtórzeń oraz wybranej stacji telewizyjnej lub radiowej – jest to przedział pomiędzy 2500 PLN za emisję w godzinach porannych (np. 5:30) do nawet 39 000 PLN za emisję w godzinach szczytu (18:00 – 20:00) za 30 – 40 sekund czasu antenowego.