Virtual / Online

Wirtualne studio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquet id tincidunt quis vel auctor. Ut at pulvinar at faucibus. Imperdiet commodo lacinia mauris nibh elementum nec nulla vel. Elit senectus a mauris vel laoreet dictumst ipsum ornare turpis. Est justo.
Interdum pellentesque morbi nam etiam lacus. Id odio consectetur leo ac scelerisque pellentesque metus, sed vitae. Faucibus laoreet eget tortor, lobortis maecenas luctus arcu, amet.
Virtual / Online

Scenografia szyta na miare

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquet id tincidunt quis vel auctor. Ut at pulvinar at faucibus. Imperdiet commodo lacinia mauris nibh elementum nec nulla vel. Elit senectus a mauris vel laoreet dictumst ipsum ornare turpis. Est justo.
Interdum pellentesque morbi nam etiam lacus. Id odio consectetur leo ac scelerisque pellentesque metus, sed vitae. Faucibus laoreet eget tortor, lobortis maecenas luctus arcu, amet.
Virtual / Online

zaawansowane systemy animacji live

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquet id tincidunt quis vel auctor. Ut at pulvinar at faucibus. Imperdiet commodo lacinia mauris nibh elementum nec nulla vel. Elit senectus a mauris vel laoreet dictumst ipsum ornare turpis. Est justo.
Interdum pellentesque morbi nam etiam lacus. Id odio consectetur leo ac scelerisque pellentesque metus, sed vitae. Faucibus laoreet eget tortor, lobortis maecenas luctus arcu, amet.
Virtual / Online

Profesjonalny sprzęt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquet id tincidunt quis vel auctor. Ut at pulvinar at faucibus. Imperdiet commodo lacinia mauris nibh elementum nec nulla vel. Elit senectus a mauris vel laoreet dictumst ipsum ornare turpis. Est justo.
Interdum pellentesque morbi nam etiam lacus. Id odio consectetur leo ac scelerisque pellentesque metus, sed vitae. Faucibus laoreet eget tortor, lobortis maecenas luctus arcu, amet.
/Q&A/
Najczęściej zadawane pytania

W pierwotnym ujęciu Unreal Engine to silnik gier komputerowych stworzony i wprowadzony na rynek przez przedsiębiorstwo Epic Games. Początkowo silnik wykorzystywany był w grach typu FPS, z czasem jednak zaczęto go z powodzeniem stosować w innych gatunkach gier komputerowych.

W roku 2014 na rynek została wprowadzona czwarta generacja silników Unreal Engine. Ta wersja używana jest po dziś dzień zarówno przez twórców gier, jak i stacje telewizyjne, czy wirtualne studia nagraniowe. Aktualnie trwają wzmożone prace nad piątą generacją Unreal Engine.

Wykorzystanie technologii Unreal Engine pozwala twórcom na tworzenie zaawansowanych graficznie produkcji. Dotyczy to zarówno rynku gier komputerowych, branży filmowej, jak i telewizyjnej. 

Przy użyciu Unreal Engine można między innymi projektować wirtualne obiekty, tworzyć symulatory jazdy, symulacje zniszczeń obiektów, czy generować wysokiej jakości efekty świetlne. 

Korzystając z wirtualnego studia, które wykorzystuje Unreal Engine, masz możliwość zaprojektowania dowolnej scenografii wraz z efektami specjalnymi. Takie rozwiązanie daje znacznie więcej możliwości niż klasyczny green screen. Poza zmianą samego tła, przy wykorzystaniu silnika Unreal Engine będziesz w stanie ożywić scenerię poprzez wirtualne, ruchome elementy 3D.

Miejscem, w którym realizowane są nagrania oparte na wirtualnej rzeczywistości. Główną zasadą funkcjonowania wirtualnego studia jest umieszczenie postaci biorącej udział w nagraniu na tle nieistniejącej scenografii. W wirtualnym studio scenografia generowana jest metodą komputerową, przy wykorzystaniu silnika Unreal Engine. Tego samego, który umożliwia tworzenie zaawansowanych graficznie gier na konsole i komputery. 

Korzystając z wirtualnego studia, jesteś w stanie przenieść odbiorcę w dowolne miejsce na Ziemi i w kosmosie! Ponadto obrazy generowane komputerowo, pozwolą Ci zaoszczędzić na drogich i skomplikowanych scenografiach. Ich wirtualne wersje nie mają ograniczeń w aspektach takich jak treść, czy warstwa wizualna. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć wirtualną scenografię, której budowa w rzeczywistości byłaby fizycznie niemożliwa. 

W wirtualnych studiach najczęściej wykorzystywane są ściany LED, które pozwalają tworzyć dowolne przestrzenie scenograficzne, a także emitować obraz w najwyższej możliwej jakości i rozdzielczości. Dzięki temu wirtualne otoczenie jest niezwykle realistyczne. Przy odpowiednim wykorzystaniu wirtualnego studia, jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia!

To zależy od Twoich indywidualnych potrzeb. Jednak najczęściej wirtualne studia korzystające z Unreal Engine i techniki CGI wykorzystywane są do realizacji spotów reklamowych, programów informacyjnych i rozrywkowych, czy teledysków muzycznych.

Technologia Unreal Engine świetnie sprawdza się chociażby w realizacji programów związanych z prognozą pogody. Dzięki wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości otoczenie, w którym prezentowana jest prognoza, może być tożsame z przewidywaniami meteorologicznymi. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w zimowy dzień stworzyć wirtualne otoczenie pokryte śniegiem i oblodzonymi elementami.

Wykorzystane wirtualnego studio, korzystającego z Unreal Engine to także dobre rozwiązane w przypadku scen kaskaderskich. Przy użyciu tej technologii scena upadku z wieżowca, czy karambolu na drodze może zostać zrealizowana bez udziału kaskaderów i kosztownych elementów scenografii.

Wirtualne studia umożliwiają również tworzenie programów edukacyjnych. Interaktywny charakter, który zapewniają technologie CGI i Unreal Engine sprawia, że treści edukacyjne przekazywane są w sposób interesujący i angażujący odbiorców. 

Ponadto wirtualne studio może być wykorzystane w celach sprzedażowych, chociażby do prezentacji danego produktu, czy marki. To rozwiązanie sprawdzi się również w przypadku szkoleń pracowniczych, czy tworzeniu materiałów promocyjnych.   

Jednym z najpopularniejszych, a zarazem najmniej skomplikowanych systemów konferencyjnych jest system dyskusyjny. Jego funkcjonalność polega na automatycznym włączaniu mikrofonów poszczególnych uczestników spotkania wtedy, gdy zostanie przez nie wykryty dźwięk. Alternatywną opcją tego systemu jest włączanie mikrofonów wedle wcześniej ustalonej kolejki. Mikrofony mogą być także sterowane ręcznie przez prelegenta, który przewodniczy konferencji. W podstawowej wersji systemu dyskusyjnego pulpity mikrofonowe mogą posiadać wbudowane głośniki, w bardziej zaawansowanej odmianie system jest połączony bezpośrednio z nagłośnieniem pomieszczenia.

Są to obrazy generowane komputerowo. Dosłowne rozwinięcie skrótu CGI to computer-generated-imagery. W najprostszym ujęciu są to wszystkie elementy obrazu, przede wszystkim pojazdy, krajobrazy, czy postaci, które powstały przy użyciu komputera. Pierwszym filmem stworzonym w całości w technologii CGI, jest słynna animacja z 1995 roku „Toy Story”.

Poprawne wykorzystanie technologii CGI jest wieloetapowe. Jej głównymi składowymi są takie czynności jak:

  • Zaprojektowanie modelu i scenopisu obrazkowego.
  • Praca nad wyglądem i atmosferą filmu.
  • Komputerowe modelowanie postaci i otoczenia.
  • Wstępne teksturowanie i oświetlenie.
  • Layout, czyli rozmieszczenie wirtualnych kamer i ustawianie modeli pod odpowiednim kątem.
  • Wykorzystanie animacji do wprawienia w ruch wirtualnych postaci.
  • Szczegółowe oświetlenie scen z wykorzystaniem wirtualnych lamp. 

.

Jest to technika przechwytywania ruchu. Polega na „przejęciu” trójwymiarowych ruchów aktorów, poprzez umieszczenie na ich kostiumach specjalnych urządzeń, a następnie zapisaniu tego, co zarejestrowały na komputerze. W technice motion capture wykorzystane są także specjalistyczne stroje, które umożliwiają mocowanie czujników ruchu.

Dzięki wykorzystaniu techniki motion capture postaci, które są tworzone komputerowo, nabierają realizmu, a ich ruchy są znacznie bardziej naturalne. Do prawidłowego użycia motion capture niezbędne są specjalistyczne czujniki, markery, a także kamery. Za każdym razem, gdy aktor wykonuje ruch, informacja przesyłana jest bezpośrednio do komputera. Następnie zostaje poddana dalszym modyfikacjom. Co więcej, motion capture pozwala również zarejestrować mimikę aktora, co jeszcze bardziej ożywia wirtualne postaci.

Przede wszystkim kompleksowością oferowanych usług. Dysponujemy zarówno klasycznym studiem filmowym, zlokalizowanym w Warszawie, o powierzchni 220 metrów kwadratowych, jak i studiem wirtualnym

W naszym wirtualnymi studiu korzystamy z technologii CGI, czyli obrazów generowanych komputerowo. Dysponujemy również silnikiem Unreal Engine, dzięki czemu każdy, nawet najbardziej odważny pomysł jesteśmy w stanie wdrożyć w rzeczywistość.

Ponadto posiadamy studio green box, a także specjalistyczny sprzęt niezbędny do prawidłowego oświetlenia pomieszczeń, rejestracji obrazu i dźwięku. Nasz zespół składa się z szeregu specjalistów z różnych branż. To, co jest ich wspólny mianownikiem to profesjonalizm i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.

Co więcej, realizujemy także konferencje online, czy szkolenia webinarowe. W tym celu stworzyliśmy własną platformę broadcastową. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową obsługę i wypracować z klientami długofalowe relacje, oparte na zaufaniu i wspólnej realizacji celów.

Kluczowym elementem naszej działalności jest również montaż i postprodukcja. Wszystko, co zostanie zrealizowane w naszym stacjonarnym lub wirtualnym studio, jesteśmy w stanie złożyć w spójną i angażującą całość. Podejmując współpracę z Platinium Media, zyskujesz pewność, że Twoja wizja zostanie wdrożona od początku do końca!

To wszelkie urządzenia odpowiadające za przekaz audiowizualny i efekty specjalne podczas konferencji. Dzięki systemom multimedialnym możesz wprowadzić do swojej konferencji niezwykłe, interaktywne elementy, takie jak, np. mapping 3D.

Umiejętne wykorzystanie systemów multimedialnych pozwala zamienić tradycyjną konferencję w prawdziwe widowisko, łączące w sobie aspekt merytoryczny z rozrywkowym. Do najczęściej wykorzystywanych systemów multimedialnych można z pewnością zaliczyć:
  • Projektory i ekrany projekcyjne – świetnie sprawdzają się w sytuacjach, w których jednym z elementów konferencji jest występ gościa specjalnego, który nie może pojawić się fizycznie na spotkaniu
  • Projekcje i mapping 3D – jest to rodzaj performence’u z wykorzystaniem projekcji multimedialnej. Polega na wyświetleniu animacji na prawdziwym obiekcie. Umiejętne wykorzystanie mappingu potrafi wywołać w widzach złudzenie iluzji. Projekcja wygląda, jakby była rzeczywistością.
  • Ekrany LCD i LED
  • Streaming online.
  • Zarządzanie i modyfikacja obrazu w czasie rzeczywistym.